donderdag 19 januari 2012

Spelen op de skatebaan

Ik ben Kian Kashanian uit groep 7 en ik heb een interview met Tom Huygens
Naar de skatebaan:


Tom gaat vaak naar de skatebaan ik heb een interview met Tom gehad ik had hem een paar vragen gesteld.

Met wie ga je naar de skatebaan: ”Met de halve klas ik ga vaak skateboarden en soms nemen we geld mee voor de c1000.”

Hoe vaak ga je er heen? ik ga er gemiddeld 3x per week heen.

Waarom ga je naar de skatebaan: er zijn daar heel veel vrienden en ik voel me daar gewoon thuis.

Waneer begon de tijd dat je er vaak heen ging: een half jaar geleden kwam de ripstick op de markt. bijna al mijn vrienden kregen er één ik dus ook. toen zeiden sommige kinderen ik dus ook zullen we naar de skatebaan gaan. iedereen vond het goed. en sindsdien gaan we er heel vaak heen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten