donderdag 19 januari 2012

Interview met mevrouw Kerkhoven

Hoe heet u?
Mevrouw Kerkhoven.

Hoe lang woont u al in deze wijk, en is er al iets in die tijd veranderd?
Ik woon er al sinds 1988 en in de flat waar ik woon wonen nu ook veel jongeren.

Waarom bent u in deze wijk komen wonen?
Mijn man ging met pensioen en we wilden toen verhuizen en in Amersfoort kon je wonen zonder dat je werk had.


Wat doet u allemaal in de wijk?
Ik ga vaak wandelen met mevrouw de Graaf en ik ga ook vaak naar de Groene Stee.

Wat vindt u het leukste in de wijk?
De Groene Stee is erg gezellig. Je gaat er heen om samen iets te doen, maar ook voor contact.

Als u iets mag veranderen in de wijk, wat zal dat dan zijn?
Daar zijn andere mensen voor. Dus ik weet verder niks.

Als u nog jong was wat zal u dan veranderen in de wijk?
Dat er wat aan kleine criminaliteit gebeurt, daar iets aan doen door meer activiteiten voor de jeugd.
En de bibliotheek moet niet sluiten!


Joƫlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten