donderdag 19 januari 2012

Interview met mevrouw de Graaf

Aanleiding

We hebben dit onderwerp gekozen omdat we wilden weten hoe het vroeger in de wijk was en of de leefomgeving veel is veranderd.

Ik woon hier sinds 1971!

Hoe heet u?
Mevrouw de Graaf

Hoe lang woont u al in deze wijk, en is er al iets in die tijd veranderd?
Ik woon al in de wijk sinds 1971, en bewonerssamenstelling was in die tijd wel anders.

Waarom bent u in deze wijk komen wonen?
Ik ben hier komen wonen omdat ik een gehandicapt kindje had maar in mijn oude huis uit het Soesterkwartier was er geen douche.

Wat doet u allemaal in de wijk?
Ik doe mijn boodschappen, en ik ga naar de Groene stee en naar de kerk en ik wandel ook vaak met mevrouw Kerkhoven.

Wat vindt u het leukste in de wijk?
Het leukste in de wijk vind ik, de Groene stee want later in de tijd krijg je een hele hecht band met de groep.

Wat is uw lievelingsplek in de wijk?
Mijn lieveling plek in de wijk is de Groene stee.

Als u iets mag veranderen in de wijk, wat zal dat dan zijn?
Daar zijn andere mensen voor.

Als u nog jong was wat zal u dan veranderen in de wijk?
Ik zou dan een praat groep willen over alle onrust in de wijk en of we daar dan iets aan zouden kunnen veranderen.

Yara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten