donderdag 19 januari 2012

een half jaar mee met het kinder pers bureau.

Dit half jaar ben ik (Tom Huygens) met veel plezier met het kinder per bureau mee gedaan.
Ik vond het erg leuk en het is ook nog leerzaam.

Ik kreeg leiding van Jan Kees, ik heb veel met Kian doorgebracht we hebben een interview
over meester Wim gemaakt en ook over meeser Ramon het was erg leuk om te doen ik vind
het jammer dat ik stop omdat er wordt gewisseld na een half jaar.

Maar ik gun het de andere ook want het is een hele belevenis.
Lekker werken interviewen met elkaar werken het is echt geweldig.


Jammer dat ik volgend jaar naar het van school af ga want ander wou ik nog wel een keer in het kinder pers bureau.

Ik wil Jan Kees heel erg bedanken en de rest ook voor hun inzet.




Tom Huygens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten