donderdag 19 januari 2012

geen kbp meer voor mij JAMMER!!!!!!!

IK VIND HET ECHT HEEL ERG JAMMER dat ik geen kinderpersbureau meer is maar het is echt heel leuk geweest en hopelijk doe ik het ooit nog een keer maar ik weet nog niet zeker of dat kan want er zijn nog heel veel andere kinderen die dit ook nog willen doen

Maar het was echt heel leuk we hebben ( ik met Tom) iets over de geschiedenis van de school ( de kinderhof de tamboerijn die nu de windroos is en over de kandelaar waar nu het kunstgras staat )

En ik heb ook een interview met meester ramon gehad(staat op het blog ) en tom heeft er een met meester wim gehad die 16 december ook nog met pensioen is geweest (staat ook op het blog ) beide interviews waren leerzaam en leuk

Dit is een echte aanrader want dit is mijn eerste keer en ik wil nog heel graag een keer terugkomen

En om niet te vergeten jan kees was de begeleider en we hadden ook nog twee juffen eentje heette juf Ilse en de andere heette juf kirsten ze waren heel aardig en ze waren ook nog heel behulpzaam maar in het begin ging er ook nog een juf weg dat was wel jammer


MAAR LOS VAN ALLES WAT IK HEB VERTELD IK VIND EHET NOG STEEDS HEEL HEEL HEEL ERG JAMMER DAT IK MOET STOPPEN

groeten Kian kashanian uit groep 7 van de kinderhof

ps: kinderpersbureau was ook nog eens tijdens schooltijd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten