maandag 14 december 2015

Inschrijven?

Ik vond het kinderpersbureau super gezellig en leuk. Ik heb veel geleert met taal en spelling en dingen waarover ik wou schrijven. We hebben veel moeite gedaan om de stukjes leuk te krijgen. Natuurlijk vonden we het zelf ook leuk om te schrijven en hadden wel zo onze ups en downs. Als ik een van jullie was zou ik voor de volgende keer gaan inschrijven. 
De ups waren dat we gewoon gezellig hadden en vaak wisten wat we konden schrijven. De downs waren dat we soms een black out kregen en dat we niet wisten wat we konden schrijven en dat sommige niet meer kwamen naar het kinderpersbureau. Het was jammer maar we hadden het heel gezellig. 
Dit vond ik van het kinderpersbureau. 
 
 
                                      Anastasia
                                 
                           
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten