donderdag 8 april 2010

Bent u veel buiten of zit u veel binnen?
Als de zon schijnt dan ga ik maar buiten, en als het regent ga ik achter de computer. (dat is het voordeel vna mijn werk)
Dan ga ik spullen bestellen. Als de gemeente komt dan zeg ik wat ik heb gemeten en wat we hebben gedaan en als dat goedgekeurd wordt door de gemeente.
Dan krijg ik geld, en daar betaal ik mijn medewerkers mee.
Wat zijn dat voor bouwtekeningen aan de muur?
De tekening die hier hangt is de oude.
En daaronder hangt de nieuwe.
En daar zie wat je wat we moeten doen.
Het kruisje wat je daar ziet, betekent dat het asfalt wordt afgebroken.
En als ik iets anders wil, moet ik eerst toestemming vragen.
Ik heb hier een boek liggen en daar kan ik zien wat dat is.
Dus een soort handleiding.
Het boek heet bestek.
wat er allemaal veranderd wordt
Met het bruggetje wordt niks gedaan.
Nou soms moet ik naar vergadering.
En daar hebben ze een soort kalender.
En daar staat hoeveel tijd we hebben voor de rotonde of de asfaltweg enz.
Hoe komt u aan werk?
De gemeente bepaalt welke groep
wordt gekozen.
En dat wordt dan een soort veiling.
Ze kiezen dan altijd de goedkoopste.
Tot wanneer zijn jullie hier nog?
We werken tot mei/juni.
En er komt een paddentunnel voor de padden.
Ook komen er zebrapaden voor de kinderen in die buurt.
En nog veel meer.

Geschreven door de verslaggever.
Annejing

1 opmerking: